Bez strachu i bólu – zabiegi pod narkozą wykonywane także w naszym gabinecie w Bytomiu

Wiele osób odczuwa strach przed wizytą u stomatologa, ponieważ obawiają się oni bólu. Wychodząc naprzeciw naszym pacjentom, wprowadziliśmy leczenie stomatologiczne w znieczuleniu ogólnym, czyli narkozą, do naszego gabinetu również w Bytomiu.

Zabiegi pod narkozą to rozwiązanie, dzięki któremu osoby, które odczuwają paniczny strach przed wizytą u dentysty, mogą zadbać o swoje uzębienie. Jest to również najlepsze wyjście w przypadku małych dzieci, które z powodu swojego wieku nie mogą współpracować z lekarzem, a interwencja stomatologiczna w ich przypadku jest konieczna. W ten sposób stomatolog może wyleczyć zęby młodego pacjenta, nie zniechęcając go jednocześnie do przyszłych wizyt w gabinecie.

W BlueKlinik dbamy nie tylko o uzębienie naszych pacjentów, ale też o ich komfort i dobre samopoczucie. Z tego też powodu wprowadziliśmy zabiegi pod narkozą do naszego gabinetu w Bytomiu. Do tej pory ta usługa była jedynie dostępna w Tarnowskich Górach, a teraz także pacjenci z Bytomia mogą bez strachu i obawy przed bólem odwiedzać nasz gabinet.

Serdecznie zapraszamy na zabiegi pod narkozą do Bytomia i Tarnowskich Gór.

Drodzy Pacjenci!

Z radością informujemy, że jesteśmy w pełni gotowi, aby od 5 maja realizować konieczne wizyty stomatologiczne, ortodontyczne oraz służyć pomocą w dziedzinie medycyny estetycznej.
Przed zapisaniem się prosimy o zapoznanie się z wprowadzonym regulaminem wizyt:

www.blueklinik.pl/jestesmy-otwarci-5-maja-2020

Serdecznie zapraszamy!